De studio in Soest ligt mooi en rustig gelegen achter een vrijstaand woonhuis. Je hoort vogeltjes fluiten en de bladeren ruisen. Sinds september 2015 is de studio geopend en bruist en bloeit.

Onze visie

Go2Yoga biedt een comfortabele stille plek waar je dagelijks een variatie aan actieve en rustige yoga classes kunt volgen. In de studio delen we kennis en energie zodat jij jouw innerlijke kracht en energie voelt en in balans kunt brengen. De innerlijke kracht geeft zelfvertrouwen die je ook buiten de studio in je dagelijks leven kunt ervaren.

Geef prioriteit aan een gezonde life-style.

Yoga beoefening keert naar binnen en is een power-full tool om energie in balans te brengen. Voor een gezond en vol leven, een life-long leren, werken, plezier, vrije tijd, hobby en aandacht voor je dierbare.

Naast de small-group classes, kleine groepen van maximaal 8 personen, is het ook een goed idee om ook Personal Private Yoga Trainingen in te plannen om je focus scherp te houden. Of jouw Persoonlijk Practice Programma bij te stellen.

Open je mind en hart, luister en werk met wat je hebt en vind wat al in je is.

De Studio

Faciliteiten

Onze professionele Go2 | Yoga – Go2 | Ballet-barre studio is een sfeervolle intieme, kleine studio voorzien van spiegelwand, vloerverwarming en warmte panelen aan het plafond. De speciale hout/vinyl vloer zorgt voor extra grip en hygiëne.

De mandoka’ PRO yogamatjes van maar liefst 6 mm dik, dekentjes, bolsters en blokken liggen voor je klaar. Ook beschikken we over kwalitatieve verrijdbare ballet-barre om jouw oefeningen te ondersteunen bij de Go2Ballet-Barre lessen. Voor de Pilates en HITT-Core lessen kun je gebruik van maken van tal van kleine ‘tools’. Alles om jouw practices en workouts zo plezierig en effectief mogelijk te maken.

ONLINE LESSEN BOEKEN

Je bent niet gebonden aan één lesvorm, dag of tijdstip. Je kunt zelf lessen kiezen en online boeken, wanneer het jou uitkomt. Het vakkundige en enthousiaste docenten team zorgt voor kwalitatieve lessen. Laat je inspireren!

Onze teachers

Dolly de Kroon

Owner, teacher

Astanga, Vinyasa, Yin Yoga, Ballet-barre, Pilates, TRX Yoga en Privé lessen.

Lees meer

Na diverse yoga teacher trainingen in binnen en buitenland besloot Dolly de Kroon 3 jaar geleden een eigen Yoga studio: Go2Yoga in Soest te openen. Hiermee wil Dolly een dagelijkse, waardevolle training aanbieden in Yoga-, Pilates- en Ballet-barre workouts, en yoga -dans mix vormen.
Dolly is met meer dan 35 jaar ervaring in de professionele danswereld een zeer bekwaam en gepassioneerd docent die graag het beste uit haar leerlingen wil halen. Na de HBO dansacademie begon zij als cultureel ondernemer met een eigen dansschool. Na 10 jaar nam zij een nieuwe uitdaging aan als Theater Manager bij het Tuschinsky Theater te Amsterdam. Vanuit daar werd zij Adviseur Dans in opdracht van de Provincie Noord-Holland en Fryslân. Zij heeft dansprofessionals die werkzaam zijn met amateur-dansers mogen adviseren doormiddel van het initiëren van voorbeeld projecten. Dit om de kwaliteit van de dans te verhogen en de participatie te bevorderen. Afgelopen 3 jaar heeft zij met de oprichting van de Go2Yoga studio een dagelijkse yoga training neergezet. Nu is de tijd daar om ook het dans aanbod neer te gaan zetten met www.go2ballet-barre.nl

Dolly wil graag dat mensen hun volledig potentieel leren (her)kennen. Het bewust zijn van lichaam- en geest-connectie en het weten na te streven van een gezonde levensstijl. Met de Go2Yoga – Go2Ballet-Barre studio wil zij een team van yoga-+ dans- teachers en beoefenaars creëren, die elkaar inspireren. Met ruimte voor plezier en ontspanning, reflectie, fysieke en persoonlijke groei.

Asia Jokiel

Teacher

Classical Hatha Yoga

Lees meer

Asia is a yoga teacher specializing in classical Hatha Yoga classes. She followed Yoga Teacher Training Course at famous Arhanta Yoga International and completed 200 hours of study in area of asana, pranayama, Yoga and Vedic philosophy and teaching skills. During her years of practice she enjoyed yoga classes in many places in Asia like India, Laos or Thailand. In Pokhara in Nepal she studied Hatha Yoga and meditation with Swami Prem Pukar, founder of Osho’s Planet Meditation and Yoga Centre. Zie ook https://asianayoga.com

Asia’s life long adventure with yoga started during her university studies on the subject of Cultural Anthropology and Ethnology. Involved in research that concerned tourism in India she started to be more and more curious about Indian culture and heritage. That interest led her to yoga classes where she discovered calming and relaxing benefits of yoga. In her daily practice Asia follows the Hatha Yoga sequence of Swami Sivananda.

Privately Asia loves travelling and enjoys the most remote locations where she can feel the true presence of nature. High mountains are her favourite landscape and living in Himalayas is her big dream. Due to that statement her presence in the Netherlands might be questionedJ Asia is engaged to a Dutchmen with whom she shares a happy life in a village of Woudenberg.

Wendy de Graaf

Teacher

Pilates Core, Restorative Yoga en Yin

Lees meer

Wendy geeft al meer dan 18 jaar les en heeft haar Ground Control Pilates diploma behaald bij Debbie Jenner.

Haar lessen kenmerken zich door een ontspannen sfeer en daar waar gewenst maatwerk. Na de les van Wendy ben je  bewuster van je lichaam geworden en heb je nieuwe energie opgedaan.

Wendy is getrouwd en heeft twee kinderen, werkt op een school voor speciaal onderwijs. Haar favoriete vakantieland is Italië, La Dolce Vita!

Mariska

Teacher

Radja yoga

Lees meer

Mariska Prins geeft sinds 2011 yogales op verschillende locaties in en rondom het Gooi. Zij heeft bij de Integrale School voor Yoga & Meditatie van Samyama de docenten opleiding gedaan. Naast het lesgeven coacht zij mensen vanuit haar eigen praktijk in Laren. Zij is getrouwd en moeder van 2 zoons van 15 en 13 jaar.

Waarom yoga?

Yoga helpt om gedachten en gevoelens omhoog te laten komen zodat ze jou los kunnen laten. Yoga helpt je bovendien waakzaam te zijn voor wat je denkt en te herkennen wat je doet. Het leert je om je manier van kijken te veranderen en op elk moment weer vrede te ervaren. Tegelijkertijd geeft het in het fysieke lichaam ruimte en ontspanning. Yoga brengt je met 2 benen op de grond, letterlijk en figuurlijk.

Docent1

Teacher

…… yoga

Lees meer

Docent1 ……..

……………..

Docent2

Teacher

…… yoga

Lees meer

Docent2 ……..

……………..

Docent3

Teacher

………… yoga

Lees meer

Docent3 ……………..

…………………………………..

Yoga

Beoefen met regelmaat yoga, minimaal 3 keer per week, en de voordelen zijn talloos.

Iedereen kan met yoga beginnen. Je wordt bewuster van je lichaam en geest, soepeler en sterker. Je kunt je beter concentreren op je werk of dieper slapen. Je bouwt het oefenen langzaam op. Wil niet alles in één les leren; wees tijdens het oefenen tevreden met jezelf zoals het op het moment gaat. Ervaar ruimte voor fysieke en persoonlijke groei. Je bent van harte welkom in al onze lessen.

Voordelen:

  • Betere focus
  • Spirituele bewustwording
  • Meer energie
  • Een rustige, heldere en stillere geest

Ballet-barre

Ballet-barre workout voor een vernieuwd lichaamsbewustzijn. Laat je innerlijke kracht groeien en stralen!

Aan de ballet-barre oefenen is best pittig maar zeer effectief. Je leert hoe balans te houden en dit te voelen. Gracieus bewegen en ook kracht en flexibiliteit ontwikkelen. De yoga mind-body benadering gebruik je ook aan de ballet- barre lessen. Tezamen vullen de trainingen elkaar goed aan.

Voordelen:

  • Betere lichaamshouding
  • Betere bewegingscoördinatie
  • Strekken en verlengen van spieren
  • Toename spiervezels ‘toning’
  • Vet verbranding
  • Algehele welzijn verbeterd

HIIT+Core

Een variatie aan HIIT + Core trainingen verwerkt in yoga- en ballet-barre lessen.

High Intensity Interval Training (HIIT) korte maar krachtige momenten van inspanning afgewisseld door nog kortere momenten van ontspanning. Met korte cardio- en kracht- training verbrandt je meer vet dan bij lange-duur training. De korte vorm van inspanning is gezond, in tegenstelling tot langdurig je lichaam belasten.

HIIT training biedt een grote variatie aan oefeningen. Alles van buikspieroefeningen tm de TRX training of dansbeweging/ cardio.

Voordelen:

  • Metabolisme / stofwisseling krijgt een flinke boost
  • Uithoudingsvermogen verbeterd
  • Gezond voor je hart / Cardiovasculaire systeem
  • Spiermassa blijft op pijl en versterkt
  • HIIT zal je doorzettingsvermogen en wilskracht versterken

Praktische info

Boeken lessen

Je kunt aan de lessen meedoen nadat je de lessen online hebt geboekt, zodat deze betaald zijn en de plekken gereserveerd. Je maakt als je voor eerst bent eerst een gratis inlog account aan, daarna kun je een kaart kiezen en via Ideal betalen. Mocht het online boeken niet goed lukken mail dit dan gerust, dan reserveren wij de les voor je.

Start van de lessen
Je bent van harte welkom! Je kunt plaatsnemen in de lounge ruimte 5 a 10 minuten voor aanvang van elke les. Om ervoor te zorgen dat het tijdens de lessen stil is vragen wij je telefoon uit te doen in de lounge ruimte en kleedkamer. Tevens wordt je vriendelijk verzocht om niet te hard te praten, zeker als er nog een les bezig is. In de studio zaal dient het stil te zijn voor of na de les.

Wat mee te nemen
Yoga matten en dekens zijn aanwezig, maar je kan ook je eigen mat meenemen. Je kunt sokken meenemen voor de eindontspanning. Voor de HIIT Yoga en Ballet-barre classes heb je sokken nodig. Bij de Ballet of Classical Ballet lessen zijn balletschoentjes ook prima.

Wat te dragen
Draag schone en comfortabele kleding, waarin je gemakkelijk kunt bewegen, zonder ritsen. Wees schoon op lichaam en draag geen zware parfums. Beoefen Yoga op blote voeten en verwijder sieraden en horloges. Je kunt sokken meenemen voor de eindontspanning. Voor de HIIT Yoga en Ballet-barre classes heb je sokken nodig. Bij de TRX Yoga mag je ook binnenschoenen aan met flexibele zool.

Eten en Yoga
Om een slechte spijsvertering te voorkomen, is het sterk aanbevolen 1 tot 2 uur voor aanvang van de yogales niet te eten. Of neem iets lichts om te eten als je honger hebt. Drink vlak voor de les niet of weinig. Maar na de les kun je het beste veel thee of water drinken zodat je lichaam alle vrijgekomen afvalstoffen kan afvoeren.

Lichamelijke gezondheid
Graag fysieke klachten of andere beperkingen (bijvoorbeeld recente operaties, knie-, nek-, rugklachten of hoge bloeddruk) vóór aanvang van de eerste les vermelden. Ook bij zwangerschap, juist in de begin periode, doe het heel rustig aan en meld dit bij de docent. Bij twijfel is overleg met huisarts of behandelaar wenselijk.

Luister naar je lichaam
Het is jouw yoga beoefening en jouw lichaam. Leer je eigen grenzen kennen – respecteer jezelf. Elk lichaam is anders. Wees geduldig en duw jezelf niet te hard. Wees realistisch je kunt niet alles in 1 of een paar lessen leren en goed willen doen. Alleen met een regelmatige practice boek je vooruitgang. Blijf gericht op de essentie van yoga: ademhaling en bewustzijn

Parkeren

Je kun je fiets meenemen tot aan het einde van de oprijlaan, waar de ingang van de studio is aan de rechterkant. Aldaar kun je jouw fiets stallen in het fietsenrek. Over het algemeen zijn er genoeg parkeerplekken voor auto’s in de straat.

Let OP: Parkeer je auto niet voor een uitrit. Soms is dit lastig te zien in het donker.

OVER DEZE SITE

VOLG ONS

DOWNLOAD ONZE APP

© 2019 Copyright Go2Yoga.| Kvk nr. 63936968 | Privacystatement